2015. augusztus 11., kedd

Grissini

Nagy népszerűségnek örvend a pizzakrémes grissini, így muszáj voltam elkészíteni :) A recept Bokréta Veronikától származik:) Ettől az élesztőnél és a kenőanyagnál eltértem:)

Hozzávalók:
-25 dkg Nutri Free Mix Per Pane
-fél cs. porélesztő
-1 csapott kk. só
-2-3 csipet cukor
-2 ek. olaj
-2 dl langyos víz

Kenés:
-2 ek. pizzakrém
-1 ek. tej

A hozzávalókat egy tálba, a dagasztóspirállal kb. 5 percig dagasztottam, majd lefedtem a tál tetejét és 20 percig kelesztettem. Rizsliszttel szórt deszkán 3-4 mm vastagságúra nyújtottam, majd lekentem a tejes pizzakrémmel. 1-1,5 cm széles csíkokat vágtam, majd az egymással szembe lévő tésztákat egymásra hajtottam. Megcsavartam, majd sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és 12-15 percig sütöttem őket.(Receptben 200° 10-12perc)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése