2015. augusztus 10., hétfő

Linzer

 Több recept közül válogattam, végül Puskás Bettié mellett döntöttem :) Kis módosításokat végeztem rajta, a végeredmény garantáltan szuper(ahogy írták is) :)

Hozzávalók:
-30 dkg Schar mix B
-20 dkg Glutenix Alfa-Mix
-25 dkg margarin
-18 dkg porcukor
-3 tojás
-1 kk. sütőpor
-2 cs. vaníliás cukor
-1 kis citrom héja

Mindent egybegyúrnunk, majd rizsliszttel szórt deszkán 4-5 mm vastagságúra nyújtjuk, szaggatjuk, sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük. A kisebbek nálam 10 percig, míg a nagyok 15 percig sültek(Receptben 160° kb. 15 perc) .Miután kihűltek sárgabaracklekvárral összetapasztunk egy egész és egy lyukas közepűt. Porcukrozzuk.

Én anyum kedvéért csináltam egy kevés kakaókrémeset is(margarin+kakaó+porcukor ízlés szerint)
 Ebből az adagból ennyi jött ki(sütés előtti képek):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése